poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wieczór *.*

No heeeeeeeej. Czytałam bloga Kwiata *.* boski booooski. Będę czytać codziennie.. Siedzę właśnie u cioci. Oglądam telewizje z kuzynkiem, Stasiem ( jest meeega słodki ), pisze, i czekam... czekam...


                                                          NA GWIAZDY !


Dzisiaj wieczorem mają być spadające gwiazdy.. Może wreszcie będę miała farta, i zobaczę jedną. Ostatni raz widziałam 2 lata temu.. ;C Kocham gwiazdy. Jeszcze kiedy niebo jest takie piękne...I wszystko widać. Bosko. Hahahah  co mi się dzisiaj śniło to grubo haha. Bo wczoraj oglądałam ''Dzień Niepodległości'' o tych kosmitach. I śniło mi się, że byłam w szkole ( O.o ) i że kosmici na nas napadli haha. Nie no ale troszkę masakra :) Dobra ja lece.. BRANOC ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz